Szkoła Zen Reiki w Polsce

Szkoła Zen Reiki w Polsce ™ została założona 3 września 2011 roku przez nauczyciela Piotra Dacjusza Górskiego. Celem Szkoły było przede wszystkim nauczanie technik medytacji i rozwoju osobistego jak również metod duchowego i naturalnego uzdrawiania w duchu reiki.
W roku 2016 Szkoła został zarejestrowana przez Ministra Edukacji Narodowej jako niepubliczna placówka systemu oświaty.
Dziś Szkoła inspiruje do samorozwoju oraz poszerzania swoich kwalifikacji w metodach terapii naturalnych. Obecnie głównymi kierunkami w Szkole Zen Reiki w Polsce są:
- Naturopata (dyplomowany naturopata – kierunek 1,5 roczny);
- Parapsychologia Stosowana (dyplomowany parapsycholog – kierunek 1,5 roczny).
Kierunki dodatkowe – kursy stacjonarne i e-learningowe
- Metoda Biomasażu Reiki (Metoda Reiki z elementami biomasażu I, II oraz III st.);
- Coaching;
- Ziołolecznictwo;
- Aromaterapia;
- Dietetyka.
Kursy specjalistyczne
- Kurs pedagogiczny dla wykładowców i instruktorów terapii naturalnych oraz komplementarnych w pozaszkolnych formach kształcenia.
Placówka w Katowicach odpowiada przede wszystkim za prowadzenie kursów i szkoleń z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Placówka w Tarnowie odpowiada przede wszystkim za prowadzenie stacjonarnych kursów, szkoleń i warsztatów w systemie wieczorowym, zaocznym oraz eksternistycznym.
Wystawiane przez Szkołę oraz instytucję szkoleniową dokumenty i zaświadczenia, honorowane są w państwach członkowskich UE/EFTA: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Cyprze, Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Liechtenstein, Litwie, Luksemburgu, Łotwie, Malcie, Niemczech, Norwegii, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Węgrzech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.
Strona Szkoły Zen Reiki w Polsce
Główny cel działalności
Szkoły Zen Reiki w Polsce
Do szczególnych zadań szkoły należą
- przygotowywanie kandydatów do wykonywania zawodów związanych z medycyną naturalną,
- edukacja w zakresie medycyny naturalnej w szczególności podnoszenie kwalifikacji zawodowych terapeutów oraz praktyków,
- doskonalenie wiedzy oraz edukacja o promocji zdrowia oraz zdrowego stylu życia,
- edukacja w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- inspirowanie do samorealizacji oraz doskonalenia osobistego oraz zawodowego.
Szkoła realizuje swoje zadania poprzez
- organizację zajęć w systemie stacjonarnym, wieczorowym, zaocznym i eksternistycznym lub w systemie łączącym wymienione formy,
- organizację zajęć i warsztatów wyjazdowych w zewnętrznych ośrodkach szkoleniowych i/lub wypoczynkowych i/lub na zlecenie firm zewnętrznych,
- organizację kursów oraz innych form kształcenia prowadzonych w trybie kształcenia na odległość w systemie e-learning,
- zaspokajanie potrzeb społecznych w zakresie podnoszenia i doskonalenia kwalifikacji zawodowych oraz uzupełniania wiedzy i rozwoju ogólnego słuchaczy,
- stosowanie w kształceniu nowoczesnych metod, technik audiowizualnych i technologii informatycznych.
Dodatkowe kompetencje organu prowadzącego szkołę
- Zrzeszanie wykwalifikowanych nauczycieli rozwoju osobistego, metod naturalnego uzdrawiania oraz promocji zdrowia.
- Akredytacja szkoleń i kursów terapii naturalnych oraz metod naturalnego uzdrawiania np. biomasażu, naturopatii, reiki czy też uzdrawiania pranicznego.
- Ustalanie programu szkoleń i kursów.
- Unifikacja i standaryzacja dokumentów i zaświadczeń.
- Pomoc dla nauczycieli oraz uczniów.
- Prowadzenie rejestru wykwalifikowanych nauczycieli i specjalistów w dziedzinie rozwoju osobistego oraz metod naturalnego uzdrawiania.
- Przedłużanie licencji i akredytacji nauczycieli.
- Współpraca z międzynarodowymi instytutami, federacjami, związkami i innymi organizacjami szkoleniowymi.