Linia Przekazu Metody Reiki Piotra Dacjusza Górskiego

Linia Przekazu Reiki – System Usui Shiki Ryōhō Reiki:
Mikao Usui (twórca) – Chujiro Hayashi – Hawayo Takata -Phylis Lei Furumoto – Claudia Hoffman – Mary Shaw –  Christine Henderson – Bruce Way – Neal Lyster – John Pickering – Martin Lee – Ole Gabrielsen – Piotr Dacjusz Górski.

Linia Przekazu Reiki – System Reiki od Diane Stein:
Mikao Usui (twórca) – Chujiro Hayashi – Hawayo Takata – Iris Ishikuro – (nauczyciel nieznany) – Diane Stein – Jerzy Duda – Piotr Dacjusz Górski.

Linia Przekazu Reiki- System Original Reiki: 
Ole Gabrielsen (twórca) – Piotr Dacjusz Górski.

Linia Przekazu Reiki – System Kundalini Reiki: 
Ole Gabrielsen (twórca) – Piotr Dacjusz Górski.

Linia Przekazu Reiki

Ściągnij kompletny Rodowód Reiki – Linia Przekazu Reiki Piotr Dacjusz Górski


Linia Przekazu Reiki nazywana również linią sukcesji reiki, to wymienieni z imienia i nazwiska wszyscy nauczyciele, którzy uczyli i przekazywali moc reiki w najwyższym stopniu na kolejne osoby z tej linii. Przedstawioną wyżej linię sukcesji w Reiki można zinterpretować w taki oto sposób:

Przykład opisu sukcesji Usui Shiki Ryōhō: Mikao Usui inicjował na mistrza Chujiro Hayashiego. Z kolei Hayashi przekazał dar reiki Hawayo Takacie, która zainicjowała na mistrza Phyllis Lei Furumoto. Z kolei Furumoto nauczyła Metody Reiki Claudię Hoffman, która podzieliła się swoją wiedzą i umiejętnościami uzdrawiania duchowego z Mary Shaw. Mary Shaw stając się nauczycielem również kontynuowała misję reiki i inicjowała na nauczyciela panią Henderson, która nauczyła kolejną osobę Bruce Way. Ten z kolei przekazał wiedzę Neal Lyster. Neal przekazał inicjacje Johnowi Pickering, który z kolei nauczył Metody Reiki Martina Lee. Martin jako nauczyciel dalej głosił nauki o reiki i tak przekazał swoją wiedzę Ole Gabrielsenowi. Ten z kolei przekazał wiedzę Piotrowi i zainicjował go na mistrza i nauczyciela Usui Shiki Ryōhō.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close